یادت هست؟!!!

اینو که مینویسم برای کسایی که فقط می خوان یه عشق داشته باشن فرقی نداره کی یا چند تا

فقط دوست دارن اظهار عشق و علاقه بکنند و وقتی دیدن کسی هست که می توانند بهتر

از معشوق دروغی خودش باشه به راحتی میرن کنارو به معشوق جدید سلام میکنن انگار که هیچ

اتفاقی نیفتاده. خودم یکی از این آدما رو میشناسم و فقط میتونم بهشون بگم " واقعاً براتون

متاسفم ". از شما ها یه در خواست دارم برای این جور آدما دعا کنید اونا به دعا های شمامحتاجن پس خواهش میکنم براشون دعا کنید تا مریضیشون خوب بشه..... 

 

مرا یادت هست؟! با آن چکمه های دارچینی, آن پالتوی بلند قهوه ای با چهار خانه های تیره تر, و گوشوارهای فیروزه ای که همیشه در برف یخ می کرد... برف که بر بام ما می نشست می دانستم تو می آیی... من به انتظارت در برف می ایستادم... و تو می آمدی... و برای بلندی موهایم شعر می خواندی... یادت هست?! همه کافه هایی را که با هم می نشستیم ؟ مروارید سفید دهانت با آن قهوه ی تلخ ترک کرم رنگ می شد... قهوه تلخ بود حتی تلخ تر از زندگی...!! و خنده ی تو شیرین... مرا یادت هست؟!!

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
من سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:43 ق.ظ http://lawbreaker.blogsky.com

فکر نمی کنم دیگه کسی واسه عشق و عاشقی دعا کنه . دیگه کسی واسه عشقش و عاشقیش گریه کنه . کسی انتظار کسی که عاشقش نیست رو بکشه .. فکر نکنم

هنوز عشق و عاشقی هست اما نه به معنای واقعیش
همه چیز دروغی شده حتی عشق ، حتی عاشق ، حتی معشوق و حتی زندگی
همه چیز رنگ نیرنگ گرفته اما ما ها از الان باید به زندگیمون رنگ بدیم و با این دروغ ونیرنگ بجنگیم تا همه چیز رنگ واقعی خودشو پیدا کنه
تا عشق به رنگ قرمزش برسه و زندگی به رنگ آبیش و از این سیاهی در بیان...

آنتریوم۱۲۳ سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:27 ق.ظ

سلام خواهرعریزممممممممممممممممممممممممممممممممممم
چطوری باباماکه زیر سایه ی شما هستیم شما کم پیدا هستید دوست گلم

خیلی گلی

مهسا جوووووون سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:55 ق.ظ http://daftare-del.blogfa.com

سلاااااااااااااااام
ببین نیلوفر جون من از کجا بفهمم تو آپ کردی یه خبری بده
آپت هم خیلی قشنگ بود
منم آپم یه سری بزن

عزیزم من همیشه آپم

مهسا سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:49 ب.ظ http://mahsagolam.blogfa.com

سلام نیلو جونمممممممم ممنون خانومی اومدی

وبلاگ توام خیلی نازه مخصوصا عکساششششششششش محشرهههههههههههههههههههههههه

خوشمله ما تازه اول راهیم به پای بزرگانی مثل شما نمی رسیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد