گریه کن عزیزم ....

گریه کن عزیزم

گریه کن عزیزم اما نه واسه خودت

واسه اینکه دیگه نمی تونم بیام تولدت

گریه کن جدای ها ما رو رها نمی کنن

آدما انگار برای ما دعا نمی کنن

گریه کن حالا حالا از هم باید جدا باشیم

بشینیم منتظر معجزه خدا باشیم

گریه کن منم دارم مثل تو گریه می کنم

به خدای آسمونامون شکایت می کنم

گریه کن تو بختمون یه برف سنگین نیومد

این همه پرنده رد شد مرغ آمین نیومد

گریه کن واسه شبایی که بدون هم بودیم

تنهایی برای سنگینی غصه کم بودیم

گریه کن برای روزایی که خورشیدی نداشت

دلای من و تو به فردا امیدی نداشت

گریه کن فکر کن دلیلی ندارم فقط همین

واسه فاصله از آسمونه تا زمین

گریه کن سبک میشی روزای خوب یادت میاد

گرچه تو تقویمامون نیستن اون روزا زیاد

گریه کن برای دلایی که چینی بودن

بی وفایی ها رو دیدی به چه سنگینی بودن

گریه کن برای لحظه هایی که تلف شدن

گل هایی که ما چیدیمشون و علف شدن

گریه کن برای قولی که بهش عمل نشد

واسه مشکلاتی که بودش و هست و حل نشد

گریه کن برای نقشه ها که مهتابی بودن

برای عاشقایی که قلابی بودن

گریه کن برای خوابایی که فقط یه خواب بودن

واسه آرزو هامون که همشون حباب بودن

گریه کن واسه خوشی هایی که نازل نمی شن

واسه اون دیوونه ها که دیگه عاقل نمیشن

گریه کن برای اول که عاشقونه بود

حال هم رو پرسیدن فقط یه جور بهونه بود

گریه کن چون اون روزامون دیگه تکرار نمی شن

دلامون به سادگی حاضر به اقرار نمی شن

گریه کن غرور واسه دیونگی یه سد شده

مرغ آمین دیده این صحنه را تندی رد شده

گریه کن بذار تموم عقده هات شسته بشه

حق داره آدم یه وقتایی از خودش خسته بشه

گریه کن واسه همه واسه خودت برای من

توی بارونی ترین ثانیه حرفاتو بزن

گریه کن تا آینه شه باز شه اون چشای روشنت

واسه موندن لازمه فدای گریه کردنت

                                                                                  " مریم حیدر زاده "

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
وسوسه زنانه سه‌شنبه 18 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ http://www.clickwoman.blogsky.com

سلام وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>
http://www.clickwoman.blogsky.com
وسوسه زنانه
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع

خوشحال شدم حتما لینکت میکنم

آنتریوم۱۲۳ پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:13 ق.ظ

گلی چیدم فرستادم برایت غضب کردی فشردی زیر پایت ولی آن گل گل ناقابلی بودتوازگل بهتری جانم فدایت.................................

hadis یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:03 ب.ظ http://loveisforyou.blogfa.com

salam niloo joon

kojaiy dige khabary azat nist

age ie khabary ham az khodet bedi aslaan bad nist azizam

azizam o ke be ma ye zang nemizani bi vafa to bezang ta az halam befahmi
badesham to ke az khdet khabar nemidi mikhai az hale ma bakhabar bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد