شیطونی

شیطونیای نیلوفری

پست قبلیه رو که خوندین ؟؟؟؟؟؟

آخه ماجرا داره میخوام بگم...

۴شنبه با خاله کوچیکم رفتیم پارک (وای چقدر حال دادددددددددددددددددددددددددددد)  شیطونیای دخترونه کردیم

بعدشم باهم رفتیم خونشون 

منتظره طاها خانم شدیم که بیاد و هی باهم بریم ول بشیم

وای که از دست این طاها چقدر خندیدیم

خلاصه تا جمعه عصر هی میرفتیم بیرون و هی چرت وپرت میگفتیم

پسرا را مسخره میکردیم و حالللللللللل میکردیم  وای یه سیریش اومده بود گیر داده بود به من پسره پررو میخواستم بکشمش خالم میگفت نیلو هیچی نگو 

آخه پسره خر شمارشو هنوز نداده بعد بهم میگه زنگ بزن دیگه از بس به این سوتیش خندیدم اشکمون در اومد

همه با تعجب نگاه میکردن  ( شاید میگفتن اینا از کدوم تیمارستان فرار کردن )

 بعدش که اون سیریشو از سرمون باز کردیم تازه شیطونی من گل کرد خلاصه

حدود ۳ تا پسرو بد سرکار گذاشتیم

وقتی رفتیم خونه از خستگی خوابیدم تااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الان که آپ شدم 

همین که آپ شدم یاد چند ماه پیش افتادم که چقدر احساسی بودم   

  (آخه تو تیریپ لاو بودمخدارو شکر زود زدیم بیرون ) 

کلی به خودم خندیدمو گفتم بذار به خاطر اون دوران احمقی یه

شعر دروغی بگم و شعر قبلی را (میخواهم ) را گفتم بازم کلی خندیدم آخه یکی نبوده بهم بگه آخه آدم قحطیه با او تیریپ لاو بر داشتی.

اما حالا که دیگه همه چیز تموم شده و دارم حسابی از زندگیم حالشو میبرم شما هم حالشو ببرید .

خوب دیگه صدا بچه ها در اومد میگن مگه تو فردا از ۲:۳۰ تا ۸ شب کلاس

حسابان نداری  مگه۱شنبه ۲:۳۰ تا ۸ شب  کلاس فیزیک نداری

 مگه ۲ شنبه  صبح آزمون شیمی نداری  

 دست از سر این نت بردار اما خودشون هم میدونن سخته .

پس فعلا بابای

نظرات 6 + ارسال نظر
نیما شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:58 ق.ظ http://mobilebazi.persianblog.ir

سلام
وبلاگ جالب و زیبایی دارید
حاضر به تبادل لینک هستید؟

مرسی تو هم وبلاگ کاملی داری
خوشحال میشم لینکم کنی

نقطه نویس شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://noghtenevis.blogsky.com

یک جورهایی ۴ می زنی رفیق!
من که سر در نیاوردم ،‌ فکر کنم کار کار هورمون هایی است که در نوجوانی چپ و راست ترشح می شوند. جدی گفتم ها
این احساسات زود گذر و متناقض نتیجه ی سن و سال است. این هایی که تو تجربه می کنی برای ما خاطره است!
...
امضا : نقطه نویس 18 ساله

اوه ببخشید آقا بزرگ که کارای ما برای شما خاطرس آخه ما پله پله میریم بالا نه مثل شما تو ۱۸ سالگی این قدر خاطره داشته باشیم

امیر دلتنگی ها یکشنبه 13 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ق.ظ http://lplplplp.blogfa.com/

سلام و صد سلام اعیاد شعبان مبارک باد
آپ کردم بیا و نظر بده
یادمون باشه همیشه دم از عشق میزنیم دم از معرفت میزنیم دم از عدم جاه طلبی میزنیم جون هر چی آدمه جون هر چی مرده یه بار عباس حسین عباس علی عباس فاطمه را خوب مطالعه کنیم ببینیم بازم دم از معرفت میزنیم ببینیم نمره بیست عاشقی مال کی میشه هر کی دوست داره میتونه یاداشت بده و از عشق عباس علمدار بنویسه راستی اینم بنویسین که اگر شما برا اولین بار مشرف بشید بین الحرمین اول مزار کدام بزرگوار را زیارت میکنید خودتونو در فضا قرار بدید و حس واقعی خودتون را بیان کنید یا حق علی یارتون

سلام
تا اونجایی که من میدونم هر انسان مسلمانی نسبت به ۱ از پیامبراش و اماماش ارادت خاصی داره منم وقتی اسم حضرت عباس و امام حسین میاد مو به تنم راست میشه و بغض بهمو میگره شاید این ها به خاطره خوابیه که از این دو عزیز دیدم شاید به خاطر همون اردتس .
اگه من یه روزی مشرف بشم اول میرم بین الحرمین اونجا گریه هامونو میکنم بعد به احترام امامم حسین میرم حرم امام حسین بعد که خوب حرفامو با ایشون زدم میرم پابوس برادر عزیزش از ایشون میخوام که همه جا باهام باشن .
کاش یه روزی بیاد که بتونم برم اونجا قسمشون بدم که کمکم کنن که بتونم خوب زندگی کنم .

آنتریوم۱۲۳ دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام آپ جالبی بود انشاالله جمعه آپ میشم چون دارم میرم مسافرت اگه که مایل باشی ما به یاری خدا اهل زنگ هستیم پس تا جمعه باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

منتظر نظراتم خشکله

مهسا سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://mahsagolam.blogfa.com

سلام نیلویییییییی .... خوبی عسیسمممممممممم؟؟؟؟؟//


چرا دیگه پیشم نمیای ...
منو فراموشم کردیییییییییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا نکنه عزیزم ما همیشه به یاد عزیزان هستیم سرم شلوغ بود ببخشید
عزیزم دیر فهمیدم اما ماهی را هر وقت از آب بگیری تازس تولدت مبارک گلممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس (حال کردی چه بوسی کردمت )

jj چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ

سلام چه طورری؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد