خود شیرینی

سلام 

آره ناراحتم

میخوام گریه کنم 

خدااااااااااااااااا

چه گندی زدم آبروم میره من که اینقدر دبدبه کبکبه دارم

اوه......................................

فکرشو میکنم که چقدر بهم بخندن گریم میگیره

میخواین بهتون بگم

وای نه تو رو خدا بهم نخندینا

آخه خیلی خیط کاشتم

میدونین چی شد .........

رفتم کلاس هندسه گرفتم تو این ۳ ما بخونم همیشه تو این کلاس نفر اول بودم که میرفتم سوالای مبتکران را حل میکردم . قضیه اثبات میکردم یه جورایی به قول میس موسوی ( دبیر هندسمون ) اوکیی ....

امروز آزمون هندسه داشتم خیلی خر زده بودم اما .................

وای فکر نکنم ۵۰ هم بیارم خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی بد دادم گند کاری کردم

به قول یکی از بچه ها  مالوندیم بهم

فکرشو بکنید بچه ها میرن تو پانل نمره ها را ببین بعد میبینن نیلوفر ......  شده ...........

من دیگه کلاس میس موسوی رو نمیرم آبروم رفت حالا بچه ها میگن این که اینقدر ادعا داشت چه گندی زد چقدر بهم میخندن

حالا چی کار کنممممممممممممممممممممممممممم

خدایا وای حالا پشتیبانم میزنگه به مامانم نمرمو میگه

میگم خراب کردما مامانم میگه نه بابا خیال میکنی آخه هیچی جواب ندادم بعد که نمرمو بفهمه میگه به به چه دختری تو کلاس چی کار میکردی ؟

اینم عاقبت خودشیرینی برای معلم که حالا اینجوری کم آوردم





نظرات 2 + ارسال نظر
hadis چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:11 ب.ظ http://loveisforyou.blogfa.com

خود شیرینی
اسم خوبی گذاشتی نیلو جون.

میدونی از اول راهنمایی که می شناسمت خود شیرین بودی.

عزیییییییییییییزم. از این فکرا نکن. تو همیشه اینطوری فکر می کنی آخرش... .

بوسسسسسسسسسسسسسسس... .

زهرا پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 07:49 ب.ظ http://zahrajoonam.blogsky.com

سلام.خوب هستین؟دیگه ازتون خبری نیست.سر نمی زنین؟منتظرم.ان شا الله که نمره خوبی میگیرین؟موفق باشین.بای

مرسی ما که هر روز تو وبت میچرخیم خدایش عالیه از بابت همدلی هم ممنونم
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد