پرنده عشق

من و او هر دو با هم بودیم                                                                

پیش هم برای هم بودیم

او رفت من حالا فهمیدم                                                                      

که ما برای هم نبودیم

از غم عشقش شب و روز ندارم                                                       

  از دوریش تاب و توان ندارم

در شهر چشماش با ارزش نبودم                                            

در قلب زیبایش ملکه عشق نبودم

گفته بود برایش پرنده عشق هستم                                               

اما حالا برایش رهگذر هستم

در تب عشق گرفتار هستم                                                       

  اما من دیگر برایش پوچ هستم

کاش در آغوش میگرفتمش من                                               

کاش برایش ارزش داشتم من

کاش نمی رفت و میماند با من                                           

کاش به عشقش گرفتار نمیشدم من


نظرات 5 + ارسال نظر
مدی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ق.ظ http://www.mahbed.blogsky.com

واقعا همچین اتفاقی افتاده
اگه افتاده خیلی متاسفم
اشکال نداره بهتر
اگه باهم ازدواج می کردین و اون یهو غاشق یکی دیگه می شد و می رفت که بدتر بود
حالا می تونی یکی دیگه رو دیوونه ی خودت بکنی و خودتم عاشقش بشی ولی این دفعه یه انتخاب خوب بکن که توش شکست نخوری

مدی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:58 ق.ظ

آره حاضر به تبادل لینک هستم
همین الان لینکت می کنم
ببینم طرف مرد بوده
مردها همینطورین
البته من خودم پسرم
خوب می دونم یه مرد چه جوری یهو هوس می کنه با یکی دیگه بگرده
ولی خب اگه بتونم یخورده هم خوشحالت کنم خوبه
الان لینک می شی

*ghazal* جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ http://darkpink.blogfa.com

سلام خانوم عسل ... حالا دیگه وبلاگ می سازی و به من نمی گی؟؟؟؟ دست شما درد نکنه... راستی شناختی که؟؟ خانوم غزاله منصوری .. اِهِـــم... بلــه... داشتم می گفتم.. اومدی رو خط یه سری هم به ما بزن و یه off هم بزاری بد نیست .. دوستت دارم نیلو جونم .. بابااااااااااااااااااااااااااااای ... اَه از این عکسا هم که نداری که برات عکس بزارم.. در عذابم این طوری.. بی خی..ال بوووووووووووووووووووووس
بابااااای

به به غزاله جون ببخشید من دیگه تو چت نمیام شرمنده
واقعا خوشحال شدم لینکت میکنم عزیز
بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس
(نفسو داشتی )

hadis جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://loveisforyou.blogfa.com

niloo joon mibinam ke tazegia shad mizany
albate vase man ke doste 8 salatam *be ghole goli jon* taajobi nadare
rastesho bekhai dige adat kardam
vali age khasty iekam khodeto taaghir bede* midony ke manzoram ine ke shad nazan 1min khoshhal nabash 1min dep*

azizam vali rastesho bekhai delam vase in akhlaghetam tang shodeha?

hala aroosie ki hast

omidvaram behet khoshbegzare niloo jooooooooonam

kiss kiss

سلام مرسی از اینکه اینهمه به من لطف داری
منم دلم برات اندازه سوراخ کونه مورچه شده
عروسی یکی از فامیلای مامانمه

hadis جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ب.ظ http://loveisforyou.blogfa.com

khak bar sare bi farhanget konan nilookhar

fekr konam inja weblogeo hame mikhonan to class nist ke ...

mamanet ke dashte tarbiatet mikarde koja bodi?

هه هه ناراحت شدی ؟
اشکال نداره یادت میره راستی من الان ناراحتم خیلی ناراحت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد