درودل

سلام بچه ها  حرفای دل این بنده حقیر تو ادامه مطلب بخونید و اگه دلتون یکمی به حالم سوخت با نظراتون مرهمی به دل زخم خوردم باشید.

گذشته

چقدر دوست داشتم در کنارت باشم پیشت بشینم در آغوشت بگیرم و بهت بگویم دوستت دارم به تو محتاجم به دستان گرمت به لب خندانت به وجود زیبایت محتاجم اما وقتی میدیدمت فقط سکوت میکردم انگار میخواستم سالهای سال فقط بهت نگاه کنم و حرف نزنم شاید هم در حضورت حرف زدن یادم میرفت نمیدانستم چگونه کلمات را کنار هم بچینم و حرفی که لیاقت تو را داشته باشد بزنم .

گاهی در حضورت احساس حقارت میکردم از تو برای خودم بت ساخته بودم بتی که قلب و روحم او را میپرستید و نفسم به نفسهایت بند بود گاهی اگر ساعتی دیرتر تو را میدیم هر لحظه اش برایم مثل قرن ها میگذشت اما این ها احوال گذشته من است .........


حال

دیگر مثل قدیم بیقرار دیدنت نیستم ، با چند روز ندیدنت دنیا برایم به پایان نمی رسد دیگر ساعت ها به تو فکر نمیکنم دیگر با دیدنت نفسم بند نمی آید قلبم به تپش نمی افتد دیگر حرفی برای گفتن با تو ندارم دیگر جز خدا کسی را نمی پرستم اما هنوز بهت فکر میکنم آری این احوال حال من است .....


آینده

دیگر حتی بهت فکر نخواهم کرد همه چیز را فراموش کرده ام این هم احوال آینده ام






نظرات 1 + ارسال نظر
*ghaza* دوشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:11 ب.ظ http://darkpink.blogfa.com

ااااااه... من اول روی بالایی نظر دادم.. بعد هر چی اومدم دوباره بنظرم نشدش... بقیه رو اینجا می نویسم.... راااااستی.. اینجا اول شدمااااا!!!
که من تو رو یادم نمی یاااد؟؟ آره؟؟ کی تا حالا؟؟!!!
وبت خیلی پایه ست.. گفته بودم قبلا یا نه؟!!
خیلی جیگری ..رااااستی یه چیزی ..
من وبت رو که بااز می کنم، پایین ترین مطلبش نصفه می یاد... نمی دونم چرا؟!!! مشکل از تو ِ یا من؟؟!! ببخشیدااا.. یعنی منظورم اینه که مشکل از قالبِ وب ِ توه یا کامپیوتر من؟!!
اووووووووووه چه قدر حرف زدماا!! توی چت هم انقدر حرف نمی زنم که این جا حرف زدماا [نیشخند]
بی خیااال... قربونت.. دلم واست یه ذره شده رااستی..
از شهر مسخرمون هم چند تا عکس معمولی می خوام بذارم. اگه گذاشتم خبرت می کنم بیا نظر بده.. و در ضمن اینکه تا یک یا دو ماه دیگه می رم آمریکاااااااااااااااا .. یوووووووووووهــــــووووووووو ... چقدر خوشحالم که از این خرای شده می رم.. شهرمون مثل محله فقیر نشینای اصفهانه... ... .. ...
وبلاگ کی رو می خوای؟؟ رفیق نامردمو؟؟؟!!! اگه وبلاگ اونو می خوای که اولین پیوند ِ وبلاگمه...
http://onlylovely.blogfa.com (عشق های فراموش شده)
جدیداً دوباره اپ می کنه.. بچمون پیشرفت کرده [چشمک ]
دوستت دارم خانوم عسلی
قربونت بشم (خدا نکنه)
بااااااابــــــااااااااااای
از طرف J0oJ0o خانومی <-:
بوووووووس (چیه؟ فکر کردی منم از این نفسا دارم؟؟) قربونت.. فعلا باای [بوس] [بای]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد