بی تو

زندگی بی تو غیر از زندان نیست

و بهارم جز زمستان نیست

بی تو  مثل کویر تنهایم

و امیدی دگر به باران نیست

تو نباشی همیشه غمگینم

بر لبم خنده ای نمایان نیست

بی تو شبهای تیره و تارم

از فروغ ستاره تابانم نیست

گرچه خون شد لم از عشقت

یک دم از عاشقی پشیمان نیست

نتوانم کنم فراموشت

دل بریدن ز تو که آسان نیست

خودت از حال من خبر داری

احتیاجی به گفتن آن نیست

 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا چهارشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:10 ب.ظ http://mahsagolam.blogfa.com

سلام نیلو جونمممممممممممممممممم

هورااااااااااا اوللللللللللللللللل شدمممممم

خانومی کلی دلم برات تنگیدههههههههه بود

دوست دارم نیلو جونمممممممممممممممممممممممممم

بیا پیشممممممم

امیر دلتنگی ها پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام خوبی به روز شدم بیا و ببین و یک نظری هم بده در ضمن بهترین نظر را هم رای بده تا جایزه شو بدم ممنونم که میای و نظر میدی راستی دارم فکر میکنم چه جوری میشه یک خاناقاه مجازی بپا کنیم و خدا را بیشتر لمسش کنیم اگر فکر بکری داری برام ارسال کن از همه دوستام دارم اینو میپرسم تا یک چمع بندی خوب داشته باشیم منتظرتم تا بیای و نظراتتو برام بنویسی یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد